16 augusti

Heeej alla läsare :) Ni får ursäkta att jag inte har bloggat på länge, men det finns anledningar till det också, har inte haft tillgång till någon dator, pågrund av att jag inte har internet på en och så har det varit promblem med laddaren till ena datorn...

Vad jag har gjort under dagarna jag inte har bloggat är väl mest att jag har jobbat, jobbat och jobbat..kan vara lite jobbigt eftersom jag gärna vill umgås med mina underbara vänner och min allra bästa vän! <3

Men som tur har jag försökt att klara av att både jobba och vara med vännerna :)
Denna vecka är jag ledig om jag har tur ;) Ska vila ut mig ordentligt för det behöver jag!
Jag har till och med varit med min kusins dotter Julia på bio, vilket var sjukt roligt och mysigt bara hon och jag bio, stan och käk på donken :) Sov också över hos henne hihi ;)

Idag har jag min Sammo dag hihi (a) då jag pratar med bara honom och är hemma för hans och min skull :) Han har ringt mig för ett tag sedan och vid 4 så ska han logga in på msn, så ska vi fortsätta prata där + att han ska se hur mitt hår blev efter färgningen :) Mamma färgade mitt hår igår.. Idag har jag också pratat med Mathildas mamma :) Mycket kul längtar tills det smäller hihih ;)

Nu ska jag ta och ta bort mitt nagelack och måla på nytt :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0