5 augusti

Jag bloggar ifrån mobilen eftersom jag inte har någon tillgång till någon dator, har inget internet eller laddarn funkar inte det är så problemet är... Men nu är iallafall Jesper och Linda hemma, känns väldigt kul :) jag har fått ett par vita converse och två par shorts som jag är jätte glad över :) tack snälla :) Igår såg jag, mamma, Linda, Jesper och Linn en film som var helt sjuk, kommer inte ihåg vad den hette men föräldrarna la sitt så kallade barn i ugnen och sätt på den :o så jävla sjukt! Idag vet jag inte vad som händer, funderar på att åka ner på staden..de är ju väldigt fint väder ute (y) Men ni får ha det så bra så får vi se när jag bloggar igen eftersom jag inte har någon dator :( Pusspuss /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0