skolan =(

Börja redan bli trött på skolan, orkar typ inget. Vi har gått tre dagar och har redan massor läxor. + ett stort tema uppgift om stroke/ms/parkinson i en vecka till bara. Vårt schema är bajs, slutar sent varje dag, ingen sovmorgon och jätte korta raster. Det är sjukt på 5 min ska vi gå o hämta sakerna och gå till ett helt annat hus och ha en lektion. Vår konstiga matte lärare har bestämt att vi ska göra matte B kursen klar till höstlovet fast det ska hålla på ända till sportlovet, kommer dö ....Så himla skönt att vara ledig i morgon och få ta det lite lugnt

Till en bättre sak är att jag har kommit igång med träningen nu lite. I tisdags sprang jag o Linda 3,5km inte så långt men lite i alla fall. Idag gymma vi på idrotten och efter skolan gymma jag och Sanna lite med.
Nu ska jag bara ta det lugnt och se någon film eller något.


/Mathilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0