tält o glass

I tisdag bestämde Linda och jag helt plötsligt för att åka ut med båten till en ö och tälta där. Så det gjorde vi men på kvällen hade vi eller jag hade svårt att få ut någon eld, den vill inte. Men vi hade tur för Sebbe och hans kompis var ute och fiska och åkte förbi, så vi frågade efter hjälp. Så vi fick äntligen en brasa så vi kunde grilla våra marshmallows. Dagen efter åkte vi hem ganska tidigt. Så fick vi en till ideé att åka till smultronstället. Jag, Sara o Linda åkte buss dit vart lite konstigt i början men vi kom dit tillslut. 115 kr på en glass men det var det värt <3

Idag (torsdag) : först gjorde jag inte så mycket sen laga jag mat det blev kyckling med ris och sås. Efter klipte jag hela gräsmattan , sen tränade lite och sen tog jag en långt bad.




Mums ♥


Min glass ♥


ny badad


/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0