Tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka hos mamma igen efter två veckor hos pappa.
Har inte gjort så mycket endå. Träffat min bror ganska mycket, varit hundvakt, jobbat lite hemma,spa-kväll,  varit i söderköpning, varit med Rebebecca och med Robin och mycket mer.
Bilder



En dag följde jag med mamma o Wilma till Rejmyre marknad sen efter blev det Halvars innan jag gick till rebeccas jobb.


haha Liffi är en kvinna nu hon har fått sin första "mens", så söt i sina små trosor

plockat lite kantareller


Följde med Sara, Peter, Pernilla o Hugo ut till en ö och grillade och myste lite.



Vi åkte till Söderköping för att fira farmor som fyller 80 två dagar efter mig. Vi åt på Götakällare och tittade på båtarna.
Vad jag hade på när vi fira farmor!



ibland fanns det inte mycket att göra


passade på att sola lite dom få dagarna det var sol


Bilderna från min och Rebeccas spa kväll kommer i ett annat inlägg.

/Mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0