hjälpa barn och gamla

Jag har suttit ett tag på en annan dator som jag brukar kalla "pappas dator" eftersom det bara är han som sitter där, just nu har vi inget internet där heller så bara en skit dator

Satt och fundera på, vad jag vill göra med mitt liv och om jag verkligen går rätt inrikting "handel". Vilket jag inte gör..tyvärr..jag vill jätte gärna jobba i affär som extra jobb för att tjäna pengar, men det jag hellst vill är nog att ta hand om folk som inte mår bra hellst utomlands, men bra, ett steg närmre framtiden..men svåraste är ju att jag knappt kan så bra engelska som jag gärna vill..
Hjälpa hellst barn och gamla, jag vet inte varför, men jag har alltid intresserat mig för gamla och barn..
Jag tror jag verkligen vet vad jag ska göra när jag är 18..ni får väl lista ut själva, men innan jag åker utomlands och försöker jobba eftersom det är nog det jag vill, så vill jag ta studenten och gå färdigt något gymnasie om jag ska fortsätta handel vet jag inte..eller om jag ska börja om från noll eller om jag läser upp mig senare kan jag också göra! Varför jag vill gå färdigt ett gymnasie är nog för att jag alltid vill ha något och gå tillbaka med, då har jag en färdig kurs i handel om det nu blir det.
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0