26 augusti

Heej igen

Ledsen att jag inte har bloggat, men har inte direkt haft orken..har varit hemma hela veckan ganska så tråkigt eftersom man gör inget annat än bara ligger framför datorn eller TV:n, jag är så sugen på att städa mitt rum, gå en promenad men jag har ingen ork till det..Vet inte om det blir och vara hemma imorgon med bara för att jag hostar så jäkla mycket, efter hosta brukar jag kalla det  Ni som känner mig vet ju hur jag låter och jag hostar ända nere ifrån lungorna och det är verkligen inte kul, får dö ont i lungorna

Förresten så ska jag få ett större rum
Hur? Jo först ska min bror Jesper och hans tjej Linda flytta ut till deras lägenhet runt 1 september tror jag det blir.
Då får jag även deras 120 säng och de får min 90 säng eftersom Linda har redan en 90 säng innan så det blir toppen :)  Så ska vi slå upp väggen mellan deras och mitt rum så får jag dubbelt så stor som jag har nu. Ska även tapetsera om, funderar om det ska vara två fondvägg eller en men antingen mönstrad svart eller turkost är jag också inne på, börjar verkligen gilla turkost :)

Nu kom jag precis hem ifrån Terje, har varit där ifrån 2 till 5 så har även sett beverly hills där, vilket Terje verkligen gillar eller inte  
/Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jasmine

hehe jadu gumman, jag vet allt hur du låter när du har sån där hemsk hosta:/ Krya på dej hjärtat!

Pusspusspuss<3 Bli frisk(A)

2010-08-26 @ 17:58:48
URL: http://hellquisten.blogg.se/
Postat av: sandra :)

Åh gumman, din hosta är ju så hemsk :(



Krya på dej nu vännen och bli frisk så vi får se dej igen! :)



Pussar och kramar <3

2010-08-26 @ 21:49:46
URL: http://rockonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0