3 december

Sitter ner i köket, har precis ätit med kära mor och far, nu sitter man bara ner och väntar på att Sammo ska ringa :) Fredagsmys i telefon med bebis

Kvällen består även av att ta det lungt, se film "Johan Falk" 4:an hihi anledningen att man ser de filmerna är ju för Joel Kinnanman han är ju såååå snygg liksom :) även är de bra och spännande.


Snygging ;)

Imorgon får jag se om jag åker ner på stan och solar vilket jag verkligen måste innan jul! Brun och fin är meningen fram till jul och nyår. Efter nyår är meningen att det ska vara brun och träna mer!!! Mathilda vi måste! :) Aaa, som ni förstår så ska vi börja träna, vilket är mitt nyårslöfte :) har även ett till men det håller jag för mig själv
Jobbar även imorgon 15-21 vilket innebär att jag jobbar med min kära bror Jesper :) blir kanske att sova där också. På söndag ska jag ha ett litet "möte" kan man väl säga med min chef Micke, kanske blir att jobba ett tag också :) hihih :)
Så min helg är redan bestämd.
I veckan måste jag bli klar med mer julklappar, är klar med mamma&pappa och även Mathilda som jag aldrig trodde jag skulle hitta något :)
Nu ska jag nog ta och säga hej då till er läsare, mitt samtal kommer snart :)

Ni får ha det så bra, får se när jag bloggar nästa gång :)
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0