10 juli

Nu sitter jag på altan mest väntar jag väl på mat annars är det för jag inte har något och göra..orkar inte ligga ute i solen idag..tar en paus från solen och kommer tillbaka i veckan istället ;)
Imorse var vi och titta på några som sprang 3 eller 6 km, men jag var inte med eftersom jag är för duktig på att springa, så jag vill inte såra andra hihi (a)
Man kan väl få önska att det är så, det är ingen lag på det, vad jag vet hahah :)
Ikväll blir det och se fotboll, det är väl ingen som har missat väl?? :D
Förresten är det ändrade planer, åker hem imorron eftersom det är IFK och morfar och jag kanske ska gå eller morfar och pappa, då ska jag hem och mysa med mamma! Jag saknar henne, jag är nog en liten mammagris ibland (a)♥
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0