15 juli

Gårdagen blev fotboll tillsammans med Sandra, Micke, Emme och Max mycket trevligt :) Även om inte IFK vann...
Åkte sedan vidare till Micke fast då var det bara jag, Sandra som hängde med :p
Det vi gjorde var att sitta och prata och äta kvällsmat och choklad, mycket trevligt och mysigt :) Jag och Sandra skulle sedan åka hem vid halv 2, vi skulle skiljas vid St. johannes kyrka, fast det var så jäkla mörkt och läskigt så Sandra hängde med mig hem och sov. Vi låg och prata till klockan blev 5 nästan och vakna vid halv 11.
Nu sitter jag ute på mor och fars land, har inte gjort så mycket idag, imorgon blir det väl in till sörping, i think ;) med mamma förstås.
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johan

hörre du snygging du får blogga lite mer nu ! <3

2010-07-15 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0