20 juli

Nu har jag tid att skriva lite på bloggen :)
Blev kassajobb för min del ;) Jobbade tillsammans med Johan och micke ett tag och sedan Krille och Gunilla :)
Efter jobbet blev det ner till halvars med Krille från 2-4 mycket prat blev det haha ;p
Kom väl hem någon gång efter 4 då jag åt mat sedan satte mig vid TV:n och titta på mitt favoprogram, men vet inte vad det heter ;)

Imorgon blir det att gå upp rätt tidigt eftersom jag, mamma och pappa ska åka iväg till mormor och morfars land och sova där en natt :) Blir väl mycket sol och bad, om vädret nu håller i sig, hoppas det blir som idag :)

älskar er tjejer! ♥

Tänkte ta och lägga upp lite bilder ifrån Turkiet här på bloggen, eftersom jag vet att jag har lovat, men inte har gjort det. Nu är jag ledig ett tag tills jag ska packa så nu blir det en bildbomb ifrån Turkiet :)
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: sandra :)

Jag älskar dej med gumman och längtar till lördag :)<3



Puss <3

2010-07-21 @ 01:02:48
Postat av: michaela

älskar dej också gumman lilla! puss på dej;)<3

2010-07-21 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0