fest igår, jobb idag

Sitter och väntar på maten..sitter även och tittar runt på bloggar och lyssnar självklart på musik :)

Igår blev det en mycket rolig kväll/ natt tillsammans med Micke,Sandra, Emelie, Emil och Max :) Vi var här hemma hos mig, i mitt rum..ganska trångt men mysigt ;) Blev att vi drack, prata, spela pocker, lyssna på musik, dans och micke och sandra gjorde fyllekäk hahah ;) Nuddlar (Y)
Somnade kanske vid 2, då alla slocknade, en hade redan slocknat innan ;)
Var bara att gå up kl halv 6 när klockan ringde, trött var man men jag klarade av det iallafall ;) Jobbet stod på spel i 2 timmar.. jag klarade alldeles galant om jag får säga det själv, även om jag bara kände att jag behövde sova..
Kom hem nångång efter 10 då alla låg och sov..bara att gå in i duschen vilket var väldigt skönt :)

Men iallafall alla åkte hem nån gång mellan 1-2 tiden där någon gång :) Bilderna kommer när jag har fått dem av Micke Picke Päron :)
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: sandra :)

Tack för en rolig och underbar kväll/natt lilla gumman :)



Puss älskar dej <3

2010-07-25 @ 15:58:45
URL: http://rockonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0