gick inte att mobilblogga...

Försökte mobilblogga, men det gick tydligen inte så bra ser jag...mobil dog ändå efter ett tag så nu laddar jag den igen ;p
Idag har jag bara legat och solat även om det inte är så mycket sol ute, vilket är väldigt synd, men men..blir ju ändå inte brun så det spelar ingen roll, vad jag än gör ;p

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, vi ska grilla iallafall, en sak är klar med det. Vad som händer efter maten vet jag inte än, kanske spela kort :)

Glöm inte frågestunden, blir nog att vi avslutar den snart så fortsätt kommentera nu allt ni har om ni vill ha reda på något ni har undrat över så är det bara att fråga på nu :)

Ha det så bra alla läsare :)
puss
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0