god natt

Har suttit här nere i min ensamhet och lyssnat på musik i 2 timmar, mormor och morfar gick och la sig vid 10 och jag var fortfarande pigg då :)
Men nu börjar det väl bli dags att gå och lägga sig eftersom jag går upp 9 varje morgon :O inte min stil eller kanske, men skulle vilja sova till 12, men vill jag ut till solen får jag väl plåga mig själv ;p sen är det ju en annan sak om jag blir brun för det blir jag verkligen inte..hur mycket jag ligger och solar så händer inget!

Det bästa som hände idag var nog när Mathilda ringde mig idag och vi prata i typ 1 timme om allt och inget ;) mest killar i think ;) (a)
Glöm inte frågestunden nu!! ;)
/Rebecca
Seni seviyorum askim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0