har varit dålig på att blogga

Jag är verkligen hemsk ledsen att jag inte har bloggat något på jätte länge..men har ju jobb att skylla på jobbar ju både morgon och kväll.. och när jag inte är jag med mina kära vänner! Som jag vill umgås hela tiden känns det som! Jag älskar de♥
Ni får ta och skäll på mig om jag inte bloggar så kanske jag skärper mig om ni har tur ;)

Idag har jag jobbat kväll som gick alla tiders enligt mig och marika som jag jobba med :)
Vad har hänt i veckan..har jobbat varje dag sen i söndags :)
I onsdags var jag och Mathilda på bio vilket var riktigt mysigt och innan hade vi en väldig rolig stund när vi pratade om festen som var hos Micke för länge sen :) Tror jag aldrig har varit så full som då hahah :D
På morgen när vi vakna såg vi dear john vilken bra film, satt och tjöt i vissa scener asså, verkligen en film som borde se av de som gillar att tjuta ;) Började jobba 15 då.. Sen igår blev det att åka hem till Micke för att se film, var väldigt roligt och mysigt som alltid :)

har inte laddat upp några bilder sen festen vi hade här i lördags :) kanske kommer lite i ett inlägg efter det här ;p

imorgon är det söndag och det är jobb från 10-15 efter vet jag inte vad som händer..
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: sandra :)

Vi älskar dej med gumman! :)<3

2010-08-01 @ 13:43:30
URL: http://rockonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0