Jobba söndag till söndag :D

Sitter och funderar på vad som händer i veckan, men det som gäller för mig är nog mest jobb, men det är ju något jag vill också :)
Jobbar hela veckan ifrån söndag till söndag på coop nära får kanske även lite tider på konsum i skarphagen, också bra ;)
Självklart ska jag träffa bästa vän som har varit borta i 1 veckan, därför hon inte har bloggat så ni vet. Hon har varit i Danmark med familjen utom mig :( Lite orolig har jag varit när jag inte har fått något sms ifrån henne förrens nu :D Nu är hon i Sverige igen och i veckan ska hon och jag gå på bio och så hoppas jag hon sover här också (a)

Vad ska man göra idag dag..jo kanske följer med mamma och handlar eller städar lite i mitt rum eller inget..ikväll blir det lite dricka och kortspel med Micke, Sandra och Emme på skolgården :) Sedan vidare till hageby där det är utebio FARSAN, som verkar vara rolig och bra hoppas den är det också :D

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0