lägg dags!

Upp vid 8 eller halv 9 har inte riktigt bestämt mig än, får se hur trött jag är imorgon ;)
Nu ikväll har jag bara suttit vid datorn ordentligt, eftersom jag har jobbat och umgåts med vänner så har jag inte riktigt haft tid att sitta vid datorn, så nu är det färdigt och har lyssnat på bra musik som ska vara med nästa fest :D Hoppas på att det blir snart :)

Så här glad ska jag försöka att se ut imorgon när jag sitter i kassan ;) Kan ju inte säga att alla kunder är smar..men älskar jobbet ändå :) Även om tiderna inte är så bra och kunderna jättesnälla, så älskar jag mitt jobb! Älskar vissa kunder inte bokstavligt, gillar verkligen arbetskamraterna, blir ännu bättre när Jeppe kommer också ;)
Nu ska jag och ta bort sminket och sova eftersom jag är jätte spänd i nacken antagligen för mycket kassa arbete .. :/
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0