någon vaken? :D

Blev en väldigt mysig kväll tillsammans med Micke och Sandra :) Vi gjorde pizza och såg på 2 filmer eller Sandra somna till den andra som inte var så bra hahha ;) Såg iallafall på PS. I Love You och Dumpa honom. De åkte hem vid ett, då blev det att packa ihop lite kläder som jag snart ska lägga ner i en väska som jag ska ha med mig :)

Imorron
vid 9 bär det av till min kära mormor och kära morfars land, bara jag och dem, kan inte bli bättre :) Det är så mysigt att bara va med dem ibland :)
Fast har såklart med mig datorn eftersom jag sover i en stuga själv, så kommer blogga på kvällarna isåfall ;)
När jag kommer hem vet jag inte, kanske kommer hem om en vecka, gör inget, bara jag får sola och umgås med mormor och morfar :)
Men ni får ha det så bra alla läsare, ska packa ner allt i en väska sedan upp och lägga mig i mamma och pappas säng, eftersom de är på deras land :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0