Svar på frågestunden !

R= Rebecca  M=Mathilda

Postat av: linda söderman
här har ni 5 frågor :)<3
1. favorit mat?
2. chips/godis?
3. facebook/bilddagboken?
4. längsta förhållandet?
5. när är det okej att bli av med oskulden?

svar:
1: R. mammas lax och potatis
M. pappas kålpudding

2: R. chips/godis
M. chips/godis

3: R. facebook/bilddagboken
M. facebook/bilddagboken

4: R. 6 månader, 1 dag
M. 1 månad , 12 dagar

5. Om båda är redo så är det okej, mem inte för ung tex. 12år.



Postat av: Anomym

1.Har ni blivit av med oskulden?

2.Rebecca? är du tillsamman med en turk?

svar:

1. M,R. Det har inte ni med att göra.

2. Nej, han bor bara där.

Postat av: Rebecca

hejsan.

Kommentera gärna min blogg :)

Här kommer 1 fråga
hur mycket shoppar ni för per månad?

svar:

R. Det olika men allt från 300-700 kr
M. Det beror på, det är olika 200-800kr

Postat av: Maria

Mathilda : Är det slut mellan dig och hampus? Vad fick det att ta slut? Har du fortfarande känslor kvar för honom?
Fin blogg förresten :)

 

svar: Ja det är slut mellan oss, båda tyckte det skulle ta slut på olika anledningar. Ja lite det känns lite tomt efter honom.
tack

 

Postat av:

Mathilda: har du slutat blogga?
Rebecca: känns det inte jätte jobbigt att din kille är så lång bort?

fin blogg :)

 

svar: M. Nej det har jag inte, jag hat jobbat och på kvällarna är jag så trött.

R. Jo det är jobbigt, men vi får se hur det kommer gå mellan oss.

/Mathilda o Rebecca


Kommentarer
Postat av: Johan

Lämna honom och ta mig, sötnos <3

2010-07-15 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0