Va stolta över er själva att ni är det bästa som finns! ♥

Jag sitter och funderar på att hur lycklig kan man egentligen vara..jag tycker själv att jag är lycklig, för mig så behöver inte jag ha något mer för att vara lycklig. jag har en världens bästa vän& syster, har en mamma och pappa som jag verkligen älskar! Finaste och bästaste vännerna! Min egna Sammo! Mina bästa syskon Jesper och Terje. Min katt och hund. Jag älskar verkligen er ska ni veta, inget behöver jag byta ut för att jag ska vara lycklig, ni finns alltid där och ni är bara för underbara!
kommer bilder på mina älsklingar som ska vara stolta över sig själv, ni är det bästa som finns!! ♥

Mathilda, den kvinnan vet jag inte hur jag ska tacka, det är hon som har fått mig fortsätta leva utan henne är jag verkligen ingenting. Förlåt för alla gånger jag har varit en idiot mot dig, men jag menar det verkligen inte! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta vad som än kommer hända. Bara för att jag säger att jag älskar henne är inte jag lebb, för hon är verkligen en syster och tillhör min familj! Hon är inte bara Mathilda hon är min bästa vän, min syster, mitt syre, mitt liv, mitt allt..jag vet inte hur jag ska tacka dig för att du vill va min vän, men kom ihåg att jag älskar dig för den du är och inte för den du vill va! ♥

stora starka fader! Som alltid har sina åsikter om mig, att jag är slarvig och allt var det är..Förlåt men ska försöka bättra mig! Jag vet att du älskar när jag sjunger även om du inte säger att du gör det (a)
Jag älskar dig pappa!


Mamma, hur ska jag kunna tacka dig för alla gånger du har stått på min sida när allt har varit som svårast? Du har börjat förstå hur jag känner och det är så lätt att du och jag kan prata om vad som hellst! jag har kunnat öppna mig för dig, säga vad jag tycker, känner och vill och du förstår mig verkligen! Du och jag har jobbat för våran kontakt med varandra och jag älskar det! Du är inte bara min mamma utan min förebild!
♥ Jag älskar dig mamma!

Mina underbara och fina vänner! De flesta har jag lärt känna nu i gymnasietiden och jag är så glad att jag har lärt känna er! Jag älskar er redan, det kommer bli fler år tillsammans med er. Vi har gjort allt ifrån att mysa till att festa :) På så kort tid betyder ni mycket och jag hoppas vi kommer fortsätta ha våran vänskap så som den är, älskar er tjejer. dock är inte killarna från klassen med eller emelie, men menar såklart er med!



Jesper, vilka minnen vi har, när man väl tänker efter..gångerna på landet, alla bråka, bråken om datorn, städningarna, festerna :) Men det finaste minnet är, eller det finns 2 st. 1 är när vi var i Turkiet 2005, du lärde mig att dyka men tyvärr kan jag inte det nu:/
2 var när jag var på fest hos dig, städade när du jobba och sedan kom dina vänner och jag var kvar, sov även kvar där även om du var jobbig ;) men den gången var så gulligt när du sa att du gillade Linda jätte mycket, glömmer inte hur du sa det, du var överlycklig och jag är glad för din skull :) jag älskar dig Jesper!


Terje, hur länge har du bott i samma hus som jag? måste vara 2-3 år va..? Så glad jag blev när jag fick veta att du skulle flytta till samma hus som mig. Våran kontakt innan har inte varit så bra..vilket har varit synd, men nu är den så bra som den kan bli! Är så glad att du och jag verkligen kan umgås och att vi hitta varandra så snabbt :) En underbar storebror som alla borde ha :) Tar hand om en alltid, tack för gången du tog hand om mig i ektorp! Jag älskar dig!


Tack alla underbara vänner och familjemedlemar, jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: malin

Otroligt fint skrivet om alla :) skulle vara väldigt stolt som har dig som vän, du verkar vara en snäll person som vill ta hand om alla dina nära och kära :)

Jag önskar dig all lycka till med din kille Sammo om jag har uppfattat det rätt..kämpa hårt, kärleken ska man kämpa för! Fin blogg :)

2010-07-12 @ 11:17:39
Postat av: sandra :)

Så fint skrivet lilla gumman! På så kort tid har vi alla byggt upp en så underbar vänskap tillsammans :)



Jag älskar er alla och hoppas att vi får spendera mycket mer tid tillsammans, både fest och annan mysig tid! :)



Jag älskar dej rebecca, puss på dej gumman <3

2010-07-12 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0