Biwa är duktig på att simma ;)

Åkte ut i onsdags till mormor och morfars land och sov kvar där till igår, solning blev inte så mycket av eftersom det inte var så fint väder, fast bada gjorde jag även med Biwa :) Det var det roligaste, se henne bad och simma eller rättare sagt hoppa fram till mig och sedan dränka mig tack Biwa ;)
Igår vid halv 7 träffades jag, Micke och Sandra och Emelie på stan för att ta en fika och bestämma om lördag eftersom då är det femkamp och fest :) Kommer bli rätt så lung för mig eftersom jag ska upp och jobba vid 8 så ska jag kunna leva också (Y)
Blev att jag, Micke och Sandra satt kvar i söder tull till 12 då vi cyklade hem till var och en :) Mycket trevligt och roligt blev det där på söder tull ;D



Där har ni lite bilder ;)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0