vad gör vi, nu kör vi!

Jag är hemsk ledsen att jag inte har bloggat på länge

Men som ni säkert vet så är det sommarlov, då har man inte tid och sitta inne och blogga..jag vill vara ute med mina vänner, leva livet. Men ska försöka att blogga lite oftare, men ni får förstå att det inte kanske blir lika mycket inlägg som det har varit förr..

Igår hade jag en väldigt mysig kväll/natt tillsammans med Micke och Sandra :) Vi såg film, läste om muslimen, fråga fråger, prata om tiden som har varit förr och hur den är nu :) Mycket trevligt och mysigt, älskar de två kvinnorna mycket! ♥
Idag bär det av till galjeberget med Micke och Sandra kanske ner till staden för att köpa en sallad på paus ;) Vi får se hur det blir, men tar nog med mig kameran (a)
Ni får ha det så bra
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: sandra :)

Jag älskar dej också vännen. Vi har alltid så mysigt och trevligt tillsammans :)



Puss och kram <3

2010-07-19 @ 20:36:05
Postat av: michaela

haha jag älskar dej också kvinna vi har alltid så mycke att prata om och mycke mys och skratt blir det! puss på dej ;)<3

2010-07-20 @ 03:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0