1 dag kvar

Världens underbaraste vän åkte hem för ett tag sedan :(
Så gulligt av henne att åka in för min skull, för att träffa lilla mig innan jag åker! Älskar denna kvinna grymt mycket! ♥
Idag gjorde vi inte så mycket,utan vi tog en lugn dag så vi bara låg o pratade, ritade ens pilling till Micke & Sandra på msn, gick bort till affären, målade naglarna, va med min mormor, åt mat tillsammans med mamma och pappa vilket var riktigt mysigt!
Måste ta och läsa upp en ext Mathilda skrev till mig när vi låg i sängen och pratade :)

Rebecca
Rebecca är en av de underbaraste och sötaste människan jag känner. Alla borde ha en sådan vän.
Rebecca är rolig och jättesnäll. Vill aldrig förlota dig gumman!
DU och jag ♥

Gumman du kommer aldrig förlora mig jag lovar dig! Älskar dig nu och föralltid!
Inget är bättre än att vara med dig, känna din närhet och se ditt leende är det bästa som finns i mitt liv. Du är min pusselbit som har fattats i mitt liv och du kommer alltid att vara på plats vad det än gäller, samma för dig med! Kommer alltid finnas för dig, när du än vill ♥

Idag efter vi hade slutat vilket vi gjorde vid 1 så följde Jasmine med mig hem och klippte min lugg, vilket jag vill tacka :)
Nu ska jag nog packa ner det sista och sedan prova kläderna jag ska ha imorron :)



Micke: Jag lovar dig och Sandra att jag kommer skriva här på bloggen, eftersom ni inte har facebook ;) Så fort jag har tillgång till dator så ska jag försöka att uppdatera och säga att jag lever ;) Annars får ni ha kontakt med mathilda för hon kommer nog veta ganska så mycket ;p Kommer nog ett sms någon dag ska ni se ;) ♥ Hoppas ni kommer ha det bra utan mig, så ses vi på midsommar då jag är tillbaka igen o festen börjar! ;) ♥
puss på er tjejer! ♥

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Gumman så söööt du är!

Kommer sakna dej och ditt underbara skratt...<3

Du vet att du betyder otroligt mycket för mig och det hoppas jag att du förstår!<3

En gång bästa vän alltid bästa vän!

Jag vill att du lyssnar på låten: When you say nothing at all-Ronan Keating.

Min favoritlåt och den är så fin, den är lika vacker som vår vänskap<3

Älskar dej gumman och var rädd om dig nu...

När du åker blir det ett hål i mitt hjärta men så fort du är tillbaka så blir jag hel igen<3

Ville bara att du skulle veta allt detta:) <3

Puss!

2010-06-09 @ 21:44:31
URL: http://hellquisten.blogg.se/
Postat av: sandra :)

Lilla älskade rebecca, jag hoppas att du har det bra där borta i värmen! Vi saknar dej och tänker på dej men så fort du är tillbaka, då slår vi klackarna i taket igen ;)



Var nu rädd om dej och glöm inte att jag älskar dej!



Puss på dej <3

2010-06-14 @ 13:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0