1 juni

Som mathilda sa igår så är vi sams igen vilket är så jäkla bra och skönt :)
Hon sov hos mig inatt och hon kan ju inte komma och säga att hon sov dåligt för det lät verkligen inte som så hahah ;)
Idag hade vi tyvärr ingen sovmorgon..vilket jag behöver! Så hade vi massa utvärderingar som måste göras, så åkte alla ner på stan för vi skulle tydligen äta glass ;p
Sedan skulle man tillbakas till skolan en stund för att höra hur man låg till, gud vilken tid det tog :o
Nu är jag hemma eller har varit det ett tag, kom hem vid 2 :)

Ska snart börja göra iordning mig för stallet, men är ganska så trött ;p

Så bjuder på en bild för idag, kanske bloggar när jag kommer hem sedan ;p Annars bloggar jag imorron när jag har jobbat och sedan gått ut och ätit med Krille på jobbet :) Men Mathilda bloggar nog, ni får väl hoppas på det bästa ;)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0