28 juni

Sitter ute på altan och har precis ätit mat här ute och ska snart ut med Biwa :)
Var förut idag och sola med Jasmine på galjeberget, mycket trevligt :) prata om allt möjligt :)
Skönt det är med sommarlov, fast vill jobba eller gå färdigt skolan så allt är klart, men nej måste vänta lite ;)
Imorgon ska min kära far hjälpa mig att tvätta eller rättare sagt lära mig tvätta HAHAH :) Det kommer säkert gå bra hahah, vågar nog inte tvätta mina favorit kläder direkt ;p

I veckan kommer det bli en lugn vecka, händer nog inte så mycket. Ska ner på stan någon dag i veckan med Mathilda och försöka hitta någon present till mamma och Terje som fyller år på fredag :)
Ni får ha det så bra alla läsare, blir kanske inte så mycket bloggning för min del eftersom jag och pappa ska gå och se IFK idag :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0