30 Juni

Idag efter jobbet åkte jag ner till stan med Rebecca, vi gick o kolla jätte länge. Jag var ganska duktig klaga inte så mycket, bara lite på slutet hon ska ju gå in i alla affär hälst två gånger också. Men jag älskar henne endå. Vi delade på en sallad på Pause. Både hon jag jag fick med oss lite saker hem eller mäst jag. Vi åt en glass på Lindals också.
Rebecca:
- En svart jätte fin kläning
- En precent till hennes mamma
- Ett litet annorlunda paket snöre som inte var ett snöre men vi skoja till det lite
Jag:
- två tröjer
- två linnen
kommer nog bild i morgon om jag orkar
På vägen hem köpte vi med oss jordgubbar, som vi åt på bussen. Gubben framför vart lite trött på ljudet av mobil när man tog kort tror jag. Rebeccas mamma var så snäll och körde hem mig vid 8 ca.



Gubben XD

/Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0