4 juni

Hinner bara och slänga in ett inlägg för ska snart iväg och se hagahöjden mot ringarum ;p Blir och stå och titta själv eftersom Hampus eller Mathilda varken orkar eller jag vet inte vad det är med dom ;) så blir och vara själv hemma ikväll :p
Hämtade ut mitt pass idag :D Ser helt sjukt ut :o
Men ska börja göra iordning mig nu så jag inte fryser, vilket jag inte lär göra. Finaste vädret att se fotboll i :) Saknas bara bra sällskap ;)
Slänger in en bild på min outfit idag :)

svarta hermanbyxor Ullared, blommigtröja H&M

Glad idag :D Hoppas att jag kommer hem med ett leende på läpparna för att Hagahöjden måste vinna idag :)

Ska försöka ladda upp alla bilder på allt jag köpt i Ullared också, antingen idag eller imorron :) På söndag jobbar jag 10-15 :D
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0