DJ= SNYGG!! :D

Idag har det varit nån kungskampen nånting, då man sammarbetade i sin klass, men vi var också tillsammans med A, vilket inte var så kul ;p Men som tur var så var en dö snygg DJ Adam Nilsson (a) där hihi, och såklart så fick jag hans nummer ;) Jag var smart och tog majas papper för att titta hur schemat var, så stod hans mobil nummer där :D så tog jag det hihi, så smsa vi några sms hihi (a)
Visade tillomed ut vem jag var, sen när vi sluta så möte jag honom i dörren, men han såg mig inte :( Men mitt hjärta stanna hahhaha :D ;)

Tänkt ta och berätta om igår eftersom jag inte hann blogga igår
Igår:
Åkte jag ner efter vi hade slutat till stan för att möta bästa Mathilda :) Så innan det så skrev hon ett sms om att jag skulle vara hungrig när jag kom :o. Tänkte att det skulle vara korv, men de var det inte ;p Gulligaste Thilda bjöd mig på Paus mat eftersom jag ska åka på torsdag, så jäkla GULLIGT det var :) Var mysigt o trevligt som alltid ! ♥
Hjälpa henne att fixa avslutningskläder, så hon blev lite fattig hihi (a) hon köpte skor med klack som hon verkligen måste andvända hihi, försökte få henne att ta en högre klack, men den hon har nu är lagom & snygg :) Vi köpt lika dana shorts som är rosa och dö sköna :)

På kvällen gick vi i regnkläder till Idrottsparken för att se min kusin som spelar i Skärblacka, de mötte IFK junior :p Var en rolig match, kul och titta när kusin spelar, blir ju inte så ofta :) Men det blev iallafall 5-5 ;p
Jag och mamma skjutsade hem Thilda vid typ 10, så för min del blev det bara att jag gick o la mig direkt ;p

Bilder på hur jag och Mathilda såg ut i regnkläderna kommer i ett inlägg lite senare, eftersom mamma ska ha datorn och jag har tänkt att packa ner det sista i resväskan och sedan duscha och tvätta håret :)
Blev ett långt inlägg, men det kommer ju inte bli så mycket bloggning för min del eftersom jag åker på torsdag.

Men har internet på hotellet så kommer försöka uppdatera lite i bloggen, eller så får Mathilda göra det eftersom det är hon jag mest kommer skriva till :)
Om ni vill ha kontakt med mig under min resa får ni mejla mig på facebook, jag kommer svara på de som vill prata med mig, om jag inte får något ifrån er så kommer jag inte skriva till er :D
Så där hoppas jag ni fick den informationen som behövdes om ni vill ha kontakt med mig under 2 veckor ;p erat promblem om ni inte pratar med mig då ;)

Idag har jag faktiskt varit så duktig att jag har städat mina två rum :) Så äntligen är det fint!
Bloggar senare, då det kommer upp bilder från igår ;p
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: michaela

hårda bud gumman lilla om man vill eller inte vill prata med dej när du är borta:P

vi som inte har facebook d:(;P



puss på dej <3

2010-06-09 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0