god natt!

Nu har jag duschat, fyllt i papper till Micke som jag ska med imorron, pratat med Krille på jobbet, fått reda på att det är han, jag och Maria som jobbar imorron Micke är på möte :p
Så nu ska jag upp med disken ifrån mitt rum eftersom jag åt här inne förut ;p sedan ska jag lägga mig i sängen och läsa 14 år till salu som jag köpt i ullared och den verkar dö bra :)
Kan försöka hinna med och ladda upp bilder på visa ut av grejorna jag har köpt i ullared på bloggen ;) Har inte orkat de här dagarna ;)
Ha det så bra alla läsar, fortsätt läs och kommentera gärna lite också (a)
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh det lät skönt att ta en bok och lägga sej i sängen och läsa!:)

Hoppas du får det bra på praktiken i morgon och en trevlig middag ;)

Puss och kram på dej gumman! <3

2010-06-01 @ 21:34:56
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0