hemma igen :)

Så nu är jag hemma i Sverige eller kom hem i torsdags, men har inte haft tillräkligt med tid att blogga :) Allt var jätte bra i Turkiet, det kommer nog några bilder in på bloggen när jag har tid ;)

Midsommarafton spenderade jag min tid med mina underbara vänner ifrån klassen alla utom jasmine hon kom bara en stund då..men det var en trevlig och lugn fest iallafall, tussan försvann den natten, men kom tillbaka den här natten :) Terje hittade henne ute när han rökt inatt ;)

Igår åkte jag ut till mathilda vilket också var roligt och mysigt, så min midsommar helg har varit bra, kommer nog upp bilder från mig och mathilda, fast det får hon fixa ;) hih
Nu ska jag se Cleo,

Jag just nu :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0