iväg till stallet snart

Sitter här vid datorn och måste snart stänga av den för kl 5 så ska mamma skjutsa mig till stallet :) Hoppas att jag får Pelle idag :)
Satt och läste igenom min gamla blogg lite för jag skulle se vilket datum jag började jobba för jag ska skriva i papper om närvaron på min APU plats och ta med imorron, men iallafall så mycket jag skrev på den tiden :o
Nu blir jag lite osäker när jag skriver för jag vill inte lämna ut för privata uppgifter på bloggen, tycker inte andra ska få veta sådana saker ;p Men på min gamla blogg kunde jag bara skriva om allt och inget ;o ska försöka börja med det hahah ;) Ska tjata på Mathilda lite när det gäller bloggningen ;)


Jag just nu :) nu måste jag sticka :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0