19 maj



Jag just nu!
Sitter och försöker plugga, men sitter och lyssnar på musik och pratar med några vänner ;)
Kändes som det behövdes någon/några bilder ifrån min sida är lite dålig på det, men Mathilda underhåller er med bilder ;)
Men hitta nyss en bild när jag hade lugg :o GUD saknar redan min lugg :(
Har ju fortfarande lugg, men den har blivit så lång att jag knappt ser något ;) så ska ringa min faster som har varit frisör en gång i tiden och fråga ifall hon kan klippa den (a)

Se bara ! Nästan precis nyklippt ju o då var jag tveksam till lugg, men nu älskar jag den typ ;)
Men ska plugga lite nu, god natt alla läsare. Komihåg och kommentera något litet eller stort ;)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0