25 maj

Heej alla läsare :)
Ledsen att jag inte har skrivit något igår men var iväg då, vilket inte känns så bra nu..
Men idag kom jag hem för ca 1 timme sedan, var på stan efter vi hade försäljning och service. Skulle göra en gruppuppgift och jag är med Jasmine och äntligen är vi klara med den och försäljning och service så ska renskriva allt imorron kväll och på torsdag :)
På fredag sticker jag, mamma, mormor, Lena och Maria till Ullared vilket känns jävligt skönt :) hoppas att jag hittar lite snygga kläder iallafall ;p O nån/nårga bikini vilket är kul och variera med bikini så man inte har en hela tiden ;p

Snart ska jag ta på mig ridkläder, sedan klippa naglarna eftersom jag har så långa naglar nu och endel har gått av, så är det jobb imorron så ska hellst inte ha långa då ;p. Mamma skjutsar mig till stallet sen och när jag ridit klart ska jag, mamma och pappa upp till himmelstalund för att se hagahöjden mot Lindö och hoppas att Haga vinner nu! :))

Ni får ha det så bra så kanske jag bloggar i kväll, inte helt säker, men kanske ;)
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: hemligheter

var iväg då, vilket inte känns så bra nu..

???

MOGET som FAN

2010-05-25 @ 16:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0