9 maj

Har nyss kommit hem ifrån Mathilda och tänkt blogga bara ett inlägg innan jag ska börja plugga praktisk marknadsförning som jag har prov i imorron! -.- Orkar inte med alla dessa prov och inlämningar, ganska så skönt om sommarlovet kommer snart :)
Men ska som sagt försöka klara av det sista som är kvar, för det har jag lovat min bror som är i Bali nu ;)
Nu måste jag börja plugga lite så jag klarar provet imorron haha, för att jag ska plugga bra måste jag lyssna på Justin Bieber och Håkan Hellstöm så måste sitta här vid datorn och om det går bra att plugga vid datorn får jag väl se ;)
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Världens bästa bror..

Tulle, kan inte plugga o roa dig samtidigt...puss

2010-05-09 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0