Dagen hos mormor och morfar

Nyss hemma ifrån min kära mormor och morfar :)
Blev verkligen en mysig eftermiddag tillsammans med dem :)
Vi åt mat, de hjälpte mig att plugga, jag fick glass (a), prata om allt möjligt, bakade bröd, spelade kort ( som även jag vann i ), såg på tv, fick godis (a) och fikade innan jag skulle ta och åka hem :p
Var en lugn och trevlig dag tillslut, fick även med mig hem bröd till imorron som jag ska ha till frukost och mellanmål så jag ska klara provet ;)
& till slut "Rebecca" present på 100kr som ska med till Ullared :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret eftersom jag inte kunde göra det igår, för det var en stor vattenläcka i kneippen så vårat vatten var brunt :o Inte så kul och tvätta håret i det precis ;p
Blir att måla naglarna och plugga det sista, så kanske kommer det ett inlägg senare ikväll om jag orkar och hinner ;)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0