god natt

Är nyss uppkommen ifrån badet ;) Blev ganska så kallt och stå och titta på fotbollen, men åkte hem 10 min innan den var slut ;p Och då stod det 1-0 till Lindö ;p Illa! Hoppas haga fick in ett mål :)
Är lite sugen på att börja i hagahöjden, prata med tränaren i damlaget eller han prata med mig och tycker att jag ska komma och träna med dom imorron, men är osäker om jag ska börja nu innan sommaren, får se hur det blir :) Ska nog höra av mig till honom när jag bestämt mig hihi :)
Nu ska jag snart sova har jag tänkt mig, är jobb som gäller imorron och har möte med Micke och min kontaktperson när det gäller APU:n som då är Pia. Hoppas det går bra ;)
/Rebecca

Du beter dig som jag vet inte vad, snälla det är så lågt att hålla på så som du gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0