God natt

Ligger i sängen och pratar med några på msn och smsar lite :)
Tar det helt enkelt lungt ikväll innan jag åker imorron! :) Kanske undrar vart jag ska imorron, men ska till Ullared med mamma, moster Lena, mormor och min kusins tjej Maria, är kvar där till lördag så lär inte blogga imorgon eller på lördag ;p
Ni får klara er utan mig 2 dagar, det tror jag ni klarar ;)
Min kväll blev att jag träffa Hampus och Rinke borta vid konsum så satt vi bara där och prata om allt typ :)
Nu är jag sjukt trött..ska upp halv 6 imorgon så åker vi 7 från stan :o

Förresten så fick vi veta vad man fick på omprovet jag hade förra torsdagen då hade jag G och de provet vi hade i måndags fick jag VG :D Så är ganska så stolt över mig själv om jag får säga det ;)
Ha det så bra alla läsare och hoppas ni kommer ha det bra i helgen :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0