God natt!

Verkar som det bara är jag som bloggar i denna blogg ;) MATHILDA! :D

Men blev att gå ut med Biwa vid 8 och sedan duscha och tvätta håret, som verkligen var skönt, känner mig inte riktigt bra, men hoppas att jag inte blir sjuk bara..
Nu sitter jag och ser Wallander med mamma och pappa, fast just nu är det nyheter så passar på att blogga lite, sedan ska jag läsa igenom häftet i praktisk marknadsföring och se vidare Wallander, kommer inte ihåg vem som var mördaren. Är inte så trött så hoppas jag blir det när jag ser det hahah ;)

Imorron blir det skola om jag inte blir sjuk, men det blir jag inte hoppas jag (a) så ska jag iväg och göra lite saker med mamma tror jag vi bestämde, på kvällen blir det att plugga och blogga ;)
Önska mig lycka till på provet som är imorron, det hänger på er nu ;)
Sov så gott nu alla läsare :)
saknar mathilda!
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Andreas

vad äre för prov du har ? :)

2010-05-10 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0