hemma igen

Så då är man hemma i Norrköping igen :)
Har varit en rolig och mysig resa tillsammans med mamma, mormor, Lena och Maria :)
Har handlat rätt så mycket och är väldigt nöjd med allt :) Kommer säkert upp bilder på allt eller nästan allt ;) Köpte en avslutningsklänning som jag inte kommer att visa ;p Det får ni se senare istället :)
Idag blir det nog och plugga svenska och marknadsföring nånting som vi hade läxa i tills imorron :) Vet inte om jag, Jasmine och Emil skulle plugga vårat grupparbete som ska vara klart imorron, vet inte ;p
Nu ska jag nog börja med svenska bokanalysen så den blir klar någon gång :)

Jag o Tussan nyss hihi har saknat dig tussis :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0