he's the reason for my teardrops.

Heej :)
Sorry för min dåliga uppdatering, men blev att Mathilda kom och hämta mig igår kväll vid 9 så sov jag där tills idag :) Vi åkte in till stan och åt söndags mat med min mamma och pappa, sen vidare till candyland eller något hahah ;) och självklart MAXI :D

De här dagarna ja har varit ledig har varit trevlig, underbar, rolig, mysig :)
Har varit med Mathilda, bio, tjejerna i klassen, jobbat, solat, ätit glas och massa roligt :)
Får se om jag får några bilder av Jasmine från tjejkvällen och några bilder av micke när vi var och sola hon, jag och Sandra på galjeberget i lördags :)
Mathilda kommer lägga upp bilder ifrån igår på bloggen :) Nu måste jag plugga, har 2 prov i morgon :/
/Rebecca

-kärlek till dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0