paus

Sitter nu och har tagit en liten rast i pluggandet med APU häftet :) vilket jag snart är klar med ;p
Måste göra bokanalys, men får bli imorron och sedan skicka till min svenska lärare för hinner inte idag, efter jag pluggat klart det här ska jag hoppa in i duschen och sedan "försöka" sova lite tidigare idag :)

Idag jobba jag till två, trodde jag skulle va med mathilda, men blev inte så. Var istället med Hampus och Alex vi åkte och fixa någon sak till Alex bil sen åkte vi till stan så åkte jag och mötte mamma vid ektorp någon gång efter 4, så fixa vi in min cykel i bilen vilket gick bra för första gången ;) Så åkte vi till Maxi och handla mat, åt även en lite korv innan vi skulle hem och laga mat som blev hemlagad pizza super god! :)
Vid halv 7 eller något så kom Jasmine och vi pluggade på som vanligt, vilket gick bra även om jag skulle prata hela tiden, men det var okej för henne ;)
Så har väl min dag sett ut. :)


bästa pluggarna ;) ♥
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha så söta vi är;) <3 Puss gumman älskar dej! <3 :)

2010-05-27 @ 20:12:06
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0