pluggningen går galet bra! :)

Har läst igenom häftet som vi har prov i imorron två gånger nu, så nu tog jag en liten paus för att ta en varmchoklad för att friska upp min hals lite.
Vill verkligen inte vara sjuk tills imorron eftersom jag äntligen har pluggat till ett prov nu som är ganska så lätt prov hoppas jag ;)

Nu i veckan ska jag och Mathilda gå på bio egentligen skulle vi gå med Hampus och kanske Alex, men Hampus kunde inte de dagarna vi hade tänkt oss så de blir nog bara jag och Mathilda som går den här gången sen kanske vi går med Hampus hahah ;p
Vi ska iallafall se The last song, de verkar så jäkla bra :)


Miley Cyrus är med :) Den måste jag och Mathilda gå på i veckan! :)


Hoppas ni trivs här på bloggen, ska försöka få Mathilda blogga lite mera ;)
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: hampus

Får bli nästa vecka :D

2010-05-10 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0