17 maj

Sitter och har tittat runt på lite bloggar ska väl sova snart eftersom jag inte har någon sovmorgon imorron för vi ska ha brandutbildning. Det kanske kommer bli roligt, jag vet inte..hoppas på att det stallet imorron iallafall :)
Ne kan inte sitta och blogga hela natten, men känner att jag måste skriva av mig lite (a)
Har tagit hostmedicin eftersom jag fortfarande hostar upp mina lungor ;p
Hagahöjden förlorade idag vilket var synd eftersom jag tyckte iallafall de var bra, eneby fick ganska så många gula kort :p så sug eneby! Hagahöjden är ändå bättre än er hahah ;)

Men får se om jag kommer blogga något imorron i skolan annars lär det bli innan eller efter ridningen. Måste plugga administraion imorron också ;p Är mycket och göra nu innan vi slutar, fast det är bara och kämpa. Inte så längt kvar till sommarlov som gärna komma nu! :)
Nu ska jag nog gå och sova :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0