1 advent

Fredagen blev väldigt lyckad tyckte jag :) Mathilda lägger säkert in bilderna för hon har kameran :) Även tack alla som kom då :)♥

Lördagen kom Mathildas pappa och hämta oss, så åkte vi ut och bara myste :) Gick ut med hundarna, lekte i snön, gjorde mat o popcorn ;) Såg på 3 Johan Falk filmer och sedan Kärlek på meny om jag minns namnet rätt ;) Mycket bra, mysigt och härlig kväll bara hon och jag (a) med tända ljus, öppenbrasa, myströja och snacks kunder inte bli bättre :) Göras om fler gånger :)

Idag när jag kom hem från Mathilda så gick jag ut i snön med Biwa hahah, vilken hund hahah :) Helt sjuk asså!
Gick och handla med mamma eftersom jag blev sugen på att göra lussebullar hihi, så nu har jag gjort det eller jag väntar på att det ska jäsa klart först :)

Ikväll blir det att duscha, se ENSAM MAMMA SÖKER och även BECK tror jag om inte jag läser i boken istället :) Läser en bok i svenska som heter Syskonkärlek, väldigt bra så långt jag har kommit iallafall :) Hon tror hon är kär i sin bror herregud! :o aaa, ni kan ju läsa själva men jag tycker den är bra iallafall, vilket är det bästa haha :)
Ha en bra söndag :)
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0