Höst lov !

Måndags: Gjorde inte så mycket Sanna gick hem vid ca 14, Alva hade gått vid 8 på morgonen. På kvällen kom Sebbe och Henka över ett tag.
Tisdag:Linda och jag bakade våran special bakelse. På kvällen fick jag äntligen träffa min efterlängtade bror och hans tjej Ronja.
Onsdag: Körde lite singstar med Linda. Halv sju åkte mamma och jag in för att spela bowling med Tjalve, kan ju säga att jag var bäst. Brukar inte va så bra men jag vann över alla! 
Torsdag: Inte mycket, på kvällen träning och efter film med Sara, Linda o Amanda.
Fredag: Vid halv ett gick jag hem till Sanna vi spelade lite wii först, sen åkte vi in till stan för hon skulle pierca läppen. Men nej det gick inte för han på Lacky 7 ville inte komma. Vi gick runt typ halva stan för att kolla på andra ställen, hitta en tillslut fast det fanns inte tid förrens sex. Så vi åkte ner på stan ett tag.


Dagens ♥



/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0