Måndag ledig :)

Hejsan!
Dagen har bestått av att bara rent av att slappa fast inte hemma utan hos min underbara mormor och morfar :) Där åt jag glass och mat, hjälpte mormor med lite och sedan hade morfar en geografi lektion med mig :) Cyklade hem så jag hann till 2 ½ MEN, precis då ringde Sammo så prata med honom i 1 timme så missade allt :/
Men vad gör man inte för den där lilla puckot

Såg på UNG & BORTSKÄMD och nu sitter jag och ser SVENSKA HOLLYWOODFRUAR med även målade naglar :)

Imorgon blir det skola och efter det blir det att träffa Jasmine tror även jag ska försöka gå ner i källaren och träna :)
På onsdag blir det afrodance med Mathilda
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0