misshandel

Sitter och ser KVINNORS HEMLIGA LIV! Så jäkla obehagligt att det även finns kvinnor som misshandlar sina män.
Visst det är självklart fel av män som misshandlar sina kvinnor med, men aldrig att jag skulle vara med någon som misshandla mig eller om jag skulle misshandla min man!
Kan liksom inte tänka mig det..har man gift sig och är lycklig och även om man blir arg på sin man/fru skulle jag absolut aldrig misshandla min man blir det ju för min del (a)
Det är ju även synd för den som misshandlar också eftersom de kan faktiskt ångra sig även om det inte var meningen..men aa blir man arg kanske det inte är meningen att man ska misshandla, men skulle nog aldrig föreställa mig något som att misshandla om man är arg.. :(
Självklart är det värst för den som blir misshandlad, vet inte vad jag direkt skulle göra..ee usch kan inte tänka mig..men det finns ju endel som stannar kvar dels för de har lovat GUD att stanna kvar, de kanske har barn tillsammans..usch nu måste jag se klart detta!
Synd att sådant finns..

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0