Tillbaka

Ska försöka hålla mig tillbaka till att försöka blogga lite mera än vad jag gör :) Ni får även hjälpa mig lite hihi :) Idag vaknade man vid halv 11 rätt skönt även så tog jag det väldigt lungt, såg på TV och läste KLICK! men vid halv 12 ringde Mathilda och sa att hon sluta SHIT! :o
blev att göra iordning sig fort, men ändå blev det rätt bra ;) tog bussen tio över 12 så en halv timme och göra iordning sig, inte illa :) Vi gick runt på stan och Mathilda shoppa som bara denn hihih! Åt även på PAUS alltid lika gott.
Efter tre timmar på stan så åkte vi hem till mig då jag var frisör och färgade Mathildas hår, färgade ögonfransarna och noppra ögonbrynen på henne :) Snygg kvinnan blev hihi :D

Ikväll blir det att bara ta det lungt, tända ljus, se ENSAM MAMMA SÖKER, sedan BECK ELLER SÅ KOM POLLY...vet inte vad, men vi får se ;) Även äta POPCORN hihi ;) Imorgon är jag ledig pga att vi hade Öppet hus igår 10-13, blev en ledig dag på måndagen istället :) Även imorgon börjar mitt nya liv haha, ne men ska försöka att INTE äta godis och BARA äta nyttit hihi får se hur det går..därför måste jag äta extra mycket popcorn idag :)

FAN (förlåt) men det var faktiskt kul och börja blogga igen :) Ni får gärna kommentera det ni vill jag & Mathilda ska skriva om så det blir kanske lite mera intressant :)
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0