Ullared snart!

Satt nyss och titta igenom Ullareds blogg som de har ;) Hahha känner mig lite gammal där (a). Men ska dit med min bästa mamma den 13 november, så det är inte så långt kvar och jag vet lite vad jag ska ha men ska skriva ner ifall jag glömmer ;) Ska bli så kul :D

Hittade dessa fina sakerna på bloggen och hoppas de finns när jag är där, men som vanligt så brukar de väl vara slut..får räkna med det ;p

Kavaj som jag verkligen har velat ha i över 2 år men har tyckt att det är för dyrt att köpa i stan (a) känner mig lite snål där hihih :)


Hur snygg är inte denna? :o GALEN SNYGG! :)


Som många vet så är jag galen i ringar så hoppas det finns såna här snygga :)

Jag har blivit tant tror jag hihi, men tycker det är ursnyggt att ha skinhandskar (a) fanns även mocka i färgen turkos och jag är så kär i den färgen så vet inte hur det blir, men första taget tar jag nog skin isåfall :)

Där var ett tips om vad jag gillar och vill ha när resan till Ullared kommer :)
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0