kommer ny design i veckan ;)

Jaså, och jag bloggar igen? jag borde har slagit i huvudet eller något

Just nu sitter jag och ser OCH SÅ KOM POLLY.. har sett den innan men kommer inte ihåg den så jättemycket :)
Tänkt bara ta och tala om i veckan kommer Mathilda designa om bloggen med lite nytt och snyggt :) Kommer bli fantastiskt ♥

Min vecka ser ut så här:
Måndag- inte planerad, men ev till mormor o morfar eller plugga engelska
Tisdag- inget planerat
Onsdag- inget planerat, träna
Torsdag- Inget planerat
Fredag- Ev fest hos mig
Lördag- Hundvakt hos Mathilda även sova där :)
Söndag- Slappdag & adventsmys även sista avsnittet av ensam mamma söker :/

/Rebecca








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0